dimarts, 19 de febrer del 2008

L'ametller florit

Penjo la fotografia que ens vam fer dissabte a l'entrenament sota un ametller florit.

Bé , sembla que les cartes ja estan tirades i la feina per la marató ja està pràcticament feta. Ja no tornaré a fer cap tirada llarga. Comencem a baixar quilómetres i a agafar ganes de córrer pel dia 2.
La veritat és que no les tinc totes, de fet no vull ni pensar amb el crono , acabar-la serà important per a mi. Xino xano anirem fent i intentant disfrutar de la cursa.
També tinc ganes de que passi aquesta gran fita per poder tornar amb les activitats del Piri.
Llavors m'hauré de posar les piles amb la bici i la natació!!!! aaiiiii no parem mai!!

4 comentaris:

Motoret ha dit...

Bé, bé ens veiem les cares el dia 2!!! ja tinc ganes que tornis amb els Piris!!

Fran ha dit...

Eeeeeiii que hi penso molt amb els Piris!!! El dia 3 torno a ser vostre, jo ....o el que quedi de mi!!!

PLuRieSPoRTiSTa ha dit...

Bones! m´ha agradat el teu blog, crec que faré un enllaç cap al meu! Salut i a seguir aixi de fort!

http://loputoamo.blogspot.com

Fran ha dit...

Bones pluriesprtista !! M'alegro molt de que t'agradi. Salut!!