dilluns, 31 de març del 2008

Spinning


Molt bona classe d'spinning! Acabo d'arribar de la classe d'spinnig i vinc super content. Totes les classes que havia fet fins ara , les havia fet amb el mateix monitor, però avui ha vingut una noia que ha fet una classe boníssima. Potser és que el noi no té gaire gracia i això de l'spinning amb algú que foti canya i trasmeti energia i encomani el ritme canvia totalment la cosa!

No sóc un expert en la materia, tot just he fet unes deu classes , però el que esta clar que avui he xalat d'allò més. Al final de la classe no m'he pogut estar de felicitar a la monitora. Potser a flipat perque és una classe normaleta i jo que no hi entenc penso que ha estat la llet! però si és així ...millor , perque ja tinc ganes de saber que és bo de veritat!

5 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
robert mayoral ha dit...

i no t'ha molat més la monitora??? a on l'has fet la classe?
mola en new look del blog!

Fran ha dit...

L'he fet al club de can llong. Potser si que es més agradable veure una noia ,jeje.
Segur que tu , que havies donat classes,tens un altre criteri.Però jo amb les poques classes que he fet ha estat de lo millor.

Motoret ha dit...

je,je, quin canvi de look!!! sembla un altre. Jo sí que estic de parón, em tornaré boig!! avui porto exactament 8 dies sense cremar ni una caloria fent esport!!

I'm going slightly mad!!!!

Fran ha dit...

Jordi, fes bondat! quan tornis no et pararà ningú.