dijous, 24 d’abril del 2008

Remuntar la setmana

Cap de setmana super fluix. Només vam sortir a córrer el diumenge pel golf , amb en Fernando i l'Antonio. L'intenció era després de córrer agafarla btt per fer un parell d'horetes , però en Fernando es va resentir de les molesties que va patir durant la setmana i ho vam ajornar. Tampoc el temps acompanyava.

Durant aquesta setmana només he pogut anar a la piscina. Es a dir , casi podem dir que no he fet res. Hi he anat al matí , dilluns , dimarts i dimecres. Només a fer 1.000m cada dia , però bé , és una manera de començar bé el dia. La setmana ha estat marcad aper la feina , que ha fet que no pugui sortir cap dia a entenar per la tarda. I el dimarts , en Jordi també se li va girar feina i vam suspendre l'entrenament de running del migdia a les pistes.

Avui si que l'hem fet. Ens han sortit 15 quilòmetres. Menció especial al modelito del Jordi, el tio s'ha deixatr els pantalos i ha sortit a correr amb el banyador d'slip, llàstima que no hi ha foto. Ara, de collons perque fotia una calor de por!!
Però les meves sensacions no han estat molt bones, a partir del quilòmetre 11-12 he començat a tenir molesties al turmell. Ultimament m'esta inquietant aquesta qüestió. Em fa l'efecte que la meva pronació fa que giri molt el turmell i al cap dels quilòmetres començo a tenir dolor cada cop que el peu va a terra. Hauré d'anar al podoleg que això vol dir plantilles i a més necessitaria unes bambes noves . Casi tot es pot solucionar amb calés!! Cullons!!el que no em gasto amb cubates , m'ho gasto amb histories relacionades amb l'esport (i més ... força més!!) Potser m'hauria de plantyejar tornar al lado oscuro, o no? Com a mínim sembla que no em surt tan car!!

I d'aquí una estona , sortirem amb btt una estoneta. I és que hem de remuntar la setmana!!

2 comentaris:

Motoret ha dit...

Ni hablar de tornar al lado oscuro!!! Això ja no té retorn!!!

Fran ha dit...

Esta clar , esta clar!! Dios me libre!!