dilluns, 5 de maig del 2008

Pont de l'1 de Maig

Aquest dies hem coincidit que tan l'Eva com jo hem pogut fer pont. Per aprofitar aquests dies i intentar desconectar una miqueta vam marxar el dijous al migdia cap a Roses amb l'intenció de passar-hi tot el cap de setmana.

El dijous de bon matí, a les 7:30, abans de marxar cap a Roses, vaig quedar amb en Fernando per anar a córrer una mica per la Mola. Tenia ganes d'ensenyar-li el que és córrer per la muntanya i va ser un encert total ja que vam disfrutar molt.

La ruta va ser la classica sortida desde Can Robert- Montacau -Mola -Can Robert. EL pont va quedar ben encarat esportivament parlant amb aquest bon entrenament.

Finalment , tot i que tenia intenció de dur-me la bici a Roses vaig obtar per no fer-ho i basar les meves sortides en córrer. En total vaig fer 17 km amb dos sortides a un ritme molt tranquil ja que a les dos sortides m'en vaig endur en Zar.

Cap de setmana de desconexió casi fins i tot de l'esport!! Tinc pendent emportar-me la bici la propera vegada que pugi , per fer la ruta de Roses a Cadaqués.

2 comentaris:

Motoret ha dit...

La ruta es resisteix!!! fa temps que te' n sento a parlar!!

Fran ha dit...

Fa temps que vull anar fins a Cadaques amb la btt!! A veure si finalment la faig. Esta al caure!!