dimecres, 7 de gener del 2009

Fi de festa!!

Apa, ja està bé!! Si és veritat que la crisi, a mi com a mínim, ha fet que passem les festes estrenyent un forat més al cinturò i controlem més les despeses. En aquest aspecte sí que segur som més pobres.Però si ara faig un repàs dels dinars, sopars i reunions amb amics i familiars per cel·lebrar les festes... aquí sóc més ric!! He passat molt bones estones amb gent a la que estimo i això val una fortuna. Sóc afortunat. No em fa feliç el vi sinó amb qui me'l prenc.
Però per fi s'han acabat aquests dinars d'aperitiu+ 3 plats+ la macedonia+el postres +la sobre taula de 5 hores amb turrons, bombons, atmelles i pinyons!!! i tot ben ruixat amb vi, cava i el que calgui!! i el millor de tot: al dia següent n'hi ha un altre igual o "pitjor"!!!

Bé, pel que fa al tema esportiu, l'actual és la segona setmana d'entrenament pensant amb el half del Maresme. Per ara content tot i que costa arrancar. Però també és molt gratificant quan et vas adonant que cada sortida és millor que l'anterior. La costància és progressió. I la progressió és motivació. Això vol dir que ja no ens podem aturar!!!

El dissabte passat vaig tornar a deixar-me caure per Mossen Homs. D'allò més a gust i 10 km al sac.

També vaig treure la pols a la bicicleta de carretrera i vaig anar al Coll d'Estenalles, prou bé.


Una de les coses que estic fent ara és mirar-me molt les pulsacions. Fins ara no ho havia fet mai. Miro de no superar unes determinades pulsacions però, com estic tant cardat, vaig molt lent. Només començar a còrrer ja estic a 140 ppm!! Vaig molt accelerat. Espero que amb els entrenaments pugui baixar les freqüències.

Ahir va nevar a Sabadell. Però ens vam quedar amb les ganes perque només va ser una estoneta i avui he pujat a la Mola en busca de neu amb l'Oscar, el meu nebot, gran futbolista militant del C.E. Sabadell del qual em reservo el 20% per drets de representació. M'ha linxat a boles de neu el ganapia!!

Desitjo que 2.009 sigui un any on tots poguem continuar gaudint de l'esport com ho estem fent fins ara i, de passada, que conseguim assolir els nostres reptes!! Salut!!

1 comentari:

Lola Steiner ha dit...

Hola noiet!!!
Jo vull veure una foto de la teva nena!