dimecres, 12 de març del 2008

Natació Piri

El dilluns al vespre vaig sortir a córrer una estoneta. Van sortir 9 km i hi vaig dedicar 46 minuts. Ho vaig fer per asfalt ja que trobar un terreny que no estigui esfaltat quan no hi ha llum és un problema. Bones sensacions.

Dimarts vaig començar les classes de natació amb el Piri . De fet ja hi havia anat un parell de cops , però ara la intenció és anar-hi cada dimarts i dijous.

He d'aclarir un concepte, fins ara no havia nadat d'aquesta manera i clar , quan deia les bones sensacions que em quedaven després de la natació , doncs , evidentment no es poden comparar amb les d'ahir. Continuo dient que la natació és l'esport de quants practico que et deixa millor el cos, però el que jo feia era passejar i ahir em van fer córrer , per que ens entenem.

Total 1.800 metres. Ja se que per molts és el calentament, per mi està molt bé.Però si a més és a base de series amb una noia , la Vanessa (com disfruta fent-nos patir), cantant els temps, fent-nos fer flexions després de cada serie i a més no baixis del temps que te la fot!! la cosa es posa molt chunga per a mi.
En definitiva , em va agradar molt tot i que vaig patir ja que el nivell d'exigencia no m'el marcaria mai jo sol , i és més , nadar envoltat de Piris també he de dir que no té res a veure a nadar tot sol, punt a favor i definitiu.

1 comentari:

Lola Steiner ha dit...

Osti, quina enveja...
Però jo ara, amb les pacs, no puc ni mirar per la finestra de tant en tant. quin agobi...