dilluns, 17 de març del 2008

Cap de setmana

El cap de setmana va començar el divendres a la tarda amb una sessió d'spinning. Va tenir una durada d'una hora i vaig gaudir com fins ara no ho havia fet amb aquesta activitat. Va ser una classe reduida , només erem 5 .
La última vegada que vaig fer spinning em vaig ratllar força amb el que vaig arribar a suar. Jo que quan em cordo les sabatilles ja em cau la gota de suor , dins d'aquella sala amb la xafugor que fa .... quan acaba la classe tinc un bassal al terra. Aquesta vegada , com ja sabia que suaria l'hòstia no li vaig donar importancia i vaig intentar gaudir dela classe. Ho vaig aconserguir tot i que el prfessor no té gaire gracia. Crec que un bon professor en aquestes classes a de saber estimular a la gent , a mi no em feia falta , em donava cada subidon amb la musica que hauria cardat cada crit !! Em vaig saber contenir i em dedicava a xiular i a esperar a veure si el profe ens feia fer algún crit de guerra , cosa que no va succeir , ara "buen trabajo" ho va dir 80 cops!!!

Dissabte, res de res. Vaig comprometrema amb l'àvia que la duria al poble. I així ho vaig fer , vam marxar al matí i vaig dinar allí. Per la tarda ja tornava cap a Sabadell però amb un bon grapat de butifarres !!! jajajaja

Aquest diumenge , he tornat a quesdar amb en Carlos per anar a córrer. L'altre company l'Antonio no va venir ja que era a Valencia , a les falles, ja ho pagarà quan torni!! Total vam quedar a les 7:45 i em van sortir al garmin 12 km 500 metres. Em va costar molt agafar bones sensacions , vaig sopar molt i encara el tenia atravessat. Al final , però , força millor.
Al arribar a casa vaig decidir treure la bicicleta una estona i vaig fer 20 km per camins amb una horeta , rodant a bon ritmet. Em vaig trobar força bé i vaig disfutar.

I aquest cap de setmana que ve , serà un cpa de setmana larg. Encara no se que faré ,però de ben segur que nadar , córrer i anar amb la bicicleta estarà a l'agenda!!

2 comentaris:

Lola Steiner ha dit...

Yeeeep!
Aniràs a Can Caralleu? No em decideixo...

Fran ha dit...

No , no hi anire!! La veritat es que aquest cap de setmana estaré fora .... de relax!!ja toca!
Fa bona pinta la cursa jo de tu hi aniria.