dilluns, 31 de març del 2008

S'ha acabat el relax!

Ha tornat la normalitat i la rutina després d'un parell de setmanes tot rares per les festivitats de setmanan santa. Esportivament parlant han estat molt fluixetes ja que he estat molts dies sense entrenar. A destacar que la setmana passada vaig ser un fixe a les classes d'spinning i he de reconèixer que m'esta agradant. A banda de l'spinning , un parell de sortides amb btt i un parell més de carrra. Res de natació.



Aquest cap de setmana aturada total. Hem agafat amb l'Eva i hem anat al balneari de Vichy Català a Caldes de Malavella. Fantàstic! Hem desconectat moltíssim! Ens hem relaxat d'allò més ( menys quan em vaig equivocar al anar a veure el Barça) i hem menjat de luxe (qualitat i quantitat). Un cap de setmana genial.


Vam deixar al Zar a una residència de gossos les dues nits per poder marxar tranquils. Era el primer cop que l'hem deixat sol. Per estar més tranquil vaig demanar referències al Jordi Babra d'alguna que ell conegués. Em va parla d'en Ken , un home que té una residencia molt a prop de Manresa i on en Zar ha estat de maravella aquests dos dies. Recomenable totalment.


En definitiva , que avui ja és dilluns i ja hem tornat a la feina , això sí , més relaxats i amb les piles carregades!

2 comentaris:

Motoret ha dit...

Me n'alegro que el Zar estigués bé!!

Fran ha dit...

Sí, va estar de conya! i en Ken també va quedar encantat d'ell, vaja .... amics per sempre!