dimecres, 15 d’octubre del 2008

Insistint

Insistint amb el fet de no deixar de fer esport i buscant motivacions i accions que afavoreixin la practica del mateix, aquesta setmana he pres dues accions.

1- m'he tornat a apuntar al Qsport, gimnas del que ja n'havia estat soci i que em garantirà unes bones classes d'spinning, nadar amb més tranquilitat en una piscina amb molta menys afluencia de gent que al club, compàrtir entrenaments amb altres amics i , a més , tanquen a les 23:00.


2-He confirmat la meva participació al challange del Maresme a la distància half ironman. Si això no em fa possar-me les piles, ja només em queda lligarme darrera un autobus i començara a córrer.

Un altre tema que m'agradaria dedicar amb força aquesta temporada són les duatlons de muntanya, de les que espero perdrem les mínimes aquesta temporada.

Insistim!!

2 comentaris:

David Sánchez ha dit...

ei noi!
felicitats,per un blog molt treballat.
Ara toca entrenar fort per poder complir els teus reptes del proper any 2009.

Salutacions

Fran ha dit...

El tinc molt descuidat el blog ,David! Quasi tant com l'entrenament!! jaja